Ostatnia aktualizacja 9 marca 2022 przez AO
W związku ze stanem epidemii spowodowanej koronawirusem do odwołania wyłączono bezpośrednią obsługę mieszkańców w Urzędzie Gminy Zielonki. Obecnie sprawy w Urzędzie można załatwić: telefonicznie, poprzez adres mailowy: ug@zielonki.pl, elektroniczną skrzynkę podawczą e-puap: /UG_Zielonki/skrytka oraz pozostawiając pisma w skrzynce podawczej zainstalowanej przed wejściem do Urzędu. Potwierdzenie Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzającym w obecnej sytuacji jest niemożliwe, ponieważ wiąże się ono z osobistą wizytą w Urzędzie. W związku z powyższym zachęcamy osoby, które muszą w najbliższym czasie założyć Profil Zaufany do korzystania z bankowości elektronicznej i samodzielnego wyrobienia sobie Profilu Zaufanego. Poniżej przedstawiamy instrukcję zakładania Profilu Zaufanego za pośrednictwem bankowości elektronicznej (konta w banku).
Jak założyć Profil Zaufany przez bank?
Do założenia Profilu Zaufanego przez bank potrzebne są dane dostępu do naszego konta online. Następnie należy:
• Sprawdzić, czy nasz bank ma możliwość założenia Profilu Zaufanego. Wystarczy wejść na stronę banku, zadzwonić na infolinię albo wejść na stronę profilu zaufanego (poniżej pełna lista banków oferujących taką możliwość).
• Zalogować się na swoje konto bankowe.
• Wyszukać formularz zakładania Profilu Zaufanego.
• Czytać uważnie informacje przekazywane podczas procesu rejestracji.
• Operację należy potwierdzić bankowym kodem autoryzacyjnym.
Po założeniu Profilu Zaufanego poprzez konto bankowe, przy logowaniu na stronę Profilu Zaufanego należy wybrać opcję logowania przez bankowość elektroniczną.
Pełna lista banków z możliwością założenia Profilu Zaufanego poprzez bankowość elektroniczną:
• T-mobile Usługi Bankowe
• Alior Bank
• ING Bank Śląski
• Bank Pekao
• mBank
• Santander
• PKO Bank Polski
• Bank Millennium
• Inteligo
• a także Envelo (Grupa Poczty Polskiej)
Instrukcja zakładania Profilu Zaufanego poprzez bankowość elektroniczną – WEJDŹ