Skip to main content
search
Ogłoszenia

Słodki, słodszy … cukrzyca! – kampania informacyjno-edukacyjna

By 10 grudnia 2020No Comments
Print Friendly, PDF & Email

Ostatnia aktualizacja 10 grudnia 2020 przez admin

„Słodki, słodszy… cukrzyca” to kampania edukacyjno-informacyjna przygotowana przez Narodowy Fundusz Zdrowia, której celem jest pokazanie Polakom, w jak wielu produktach spożywczych znajduje się cukier i jak groźne konsekwencje może mieć jego nadmierne spożywanie. W ramach kampanii, Narodowy Fundusz Zdrowia wspólnie z TVP oraz Polskim Stowarzyszeniem Diabetyków propaguje w telewizji publicznej spot „Nie przesadzaj – nie przesładzaj!”. Ponadto, przez siedem kolejnych tygodni, w każdy poniedziałek, w programie Pytanie na Śniadanie w TVP2 pokazujemy jak słodko, przyjemnie, cicho i podstępnie cukier i słodycze zakorzeniły się w naszym życiu – od zakupów po przekąski, nagradzanie dzieci słodyczami, pocieszanie smutków, uciszanie napięcia nerwowego czy łatanie nudy – serdecznie zachęcamy do oglądania.
Trwająca pandemia koronawirusa niestety przyczyni się do wzrostu nadwagi. Powody są oczywiste: kwarantanna, praca zdalna, mniejsza aktywność fizyczna, pogorszenie stanu psychicznego. Jedną z reakcji na pogorszony nastrój czy depresję jest zwiększony apetyt, szczególnie, gdy nie wychodzi się z domu. Celem akcji Narodowego Funduszu Zdrowia jest budowanie świadomości społecznej o najczęstszych i najbardziej zgubnych nawykach, wprost przyczyniających się do otyłości oraz cukrzycy, a także uczyć nowych, korzystnych zdrowotnie wyborów.
Więcej informacji o kampanii Słodki, słodszy … cukrzyca! na stronie Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego NFZ w Krakowie

Źródło: Małopolski Oddział Wojewódzki NFZ w Krakowie

Close Menu
 
29 września 2022
Skip to content