Skip to main content
search
Aktualności

Stan prac na trzech budowach kubaturowych

By 29 stycznia 2018No Comments

Ostatnia aktualizacja 29 stycznia 2018 przez admin

kolazRosną inwestycje kubaturowe w gminie Zielonki. Trwają prace na trzech placach budów. Powstają segmenty szkół w Zielonkach i Bibicach oraz zaplecze dla klubu sportowego Zieleńczanka.

Od początku rozbudowy szkoły w Zielonkach, czyli od września 2017 roku wykonano roboty przygotowawcze i ziemne, takie jak likwidacja kolidującego uzbrojenia, wykop pod budynek i zabezpieczenie skarp, odwodnienie powierzchni i makroniwelacja terenu. Wykonano fundamenty, ściany zewnętrzne i wewnętrzne nośne do poziomu 0 w części niepodpiwniczonej, izolacje ścian cieplne i przeciw wilgoci oraz ściany parteru wraz elementami żelbetowymi. Położono stropy prefabrykowane nad parterem, na poziomie parteru wykonano instalację wodną i kanalizacyjną pod posadzką. W ramach robót drogowych wykonano koryta pod nawierzchnie. Są już też wykonane słupy niecki basenowej.
Niedługo później rozpoczęto rozbudowę szkoły w Bibicach. Pierwsze były roboty przygotowawcze czyli wykop pod budynek i makroniwelacja terenu. Wykonano betonową płytę fundamentową. Wykonywana jest niecka basenowa. Przebudowywana została sieć napowietrzna SN (średnie napięcie) i instalacje zewnętrzne – wodne, kanalizacyjne i kanalizacja deszczowa. Częściowo przebudowana jest droga publiczna zaprojektowana wokół budynku i łącząca parking szkolny z drogą krajową.
W grudniu 2017 r. natomiast rozpoczęto budowę zaplecza socjalnego Ludowego Klubu Sportowego Zieleńczanka. Inwestycja jest na etapie robót związanych z wykonaniem fundamentów, został już zrobiony wykop i makroniwelacja terenu oraz studnie fundamentowe.
Red.

DSC01807
DSC01818
DSC01906
DSC01915
DSC01829
DSC01833
Close Menu
 
6 grudnia 2024
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.
Skip to content