Skip to main content
search
Północna Obwodnica Krakowa

Studium Funkcjonalno – Lokalizacyjne Przebiegu Północnej Obwodnicy Krakowa

By 3 sierpnia 2013No Comments

Ostatnia aktualizacja 3 sierpnia 2013 przez admin

Opracowanie pt. “Studium Funkcjonalno – Lokalizacyjne Przebiegu Północnej Obwodnicy Krakowa” wykonane na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego w 2006 roku.

* Niniejsza publikacja realizowana jest w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej.
Stosownie do przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych powyższy materiał może być używany wyłącznie do własnych potrzeb Odbiorcy. Jakiekolwiek inne działania w odniesieniu do tego materiału, w szczególności jego kopiowanie lub powielanie oraz dalsza dystrybucja, będą stanowiły naruszenie przepisów ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych pod groźbą odpowiedzialności cywilnej i karnej .

 

 

1. Poglądowy projekt sześciu wariantów przebiegu północnej obwodnicy Krakowapobierz plik (*pdf)

2. Studium Funkcjonalno – Lokalizacyjne Przebiegu Północnej Obwodnicy Krakowa
Tom I, Część I – Uwarunkowania
pobierz plik (*.doc)
Załączniki: Rys. nr 1.1 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.2 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.3 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.4 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.5 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.6 – pobierz plik (*pdf), Rys. nr 1.7 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.8 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.9 – pobierz plik (*pdf), Rys Nr 1.10 – pobierz plik (*.pdf), Rys nr 1.11 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.12 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.13 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.14 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.15 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 1.16 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 2.1 – pobierz plik, Rys. nr 2.2 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 2.3 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 2.4 – pobierz plik (*.pdf)

3. Studium Funkcjonalno – Lokalizacyjne Przebiegu Północnej Obwodnicy Krakowa
Tom I, Część II – Rozwiązania
pobierz plik (*.pdf)
Załączniki: Rys. nr 3.1 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.2 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.2.A – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.3 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.4 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.5 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.5.A – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.6 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.7 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.8 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.8.A – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.9 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.10 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.11 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.11.A – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.12  – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.13 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.14 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.14.A – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.15 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.16 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.17 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.17.A – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.18 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.19 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.20  – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.21 – pobierz plik (*.pdf), Rys. nr 3.22 – pobierz plik (*.pdf), Str. nr 15 – pobierz plik (*.pdf), Str. nr 23 – pobierz plik (*.pdf), Str. nr 25 –pobierz plik (*.pdf)

Close Menu
 
14 lutego 2025
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.
Skip to content