Ostatnia aktualizacja 9 sierpnia 2022 przez MK
Informacja o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej
Podstawa prawna: art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Każdy ma prawo poinformować nas o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej Urzędu Gminy Zielonki, o których mowa w art. 6 pkt 1 lub 3 ustawy.
Informację można:
- wysłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zielonki 32-087 Zielonki, ul. Krakowskie Przedmieście 116
- wysłać e-mail na adres: ug@zielonki.pl
- przesłać elektronicznie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej: https://epuap.gov.pl
- wysłać fax na numer: 12 2850 950
- skontaktować się telefonicznie na numer telefonu: tel. 12 28 50 850
Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej i informacyjno-komunikacyjnej
Podstawa prawna: art. 30 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
Osoba ze szczególnymi potrzebami lub jej przedstawiciel ustawowy, po wykazaniu interesu faktycznego, ma prawo wystąpić z wnioskiem o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej, zwanym dalej wnioskiem o zapewnienie dostępności.
Wniosek o zapewnienie dostępności powinien zawierać:
- dane kontaktowe wnioskodawcy,
- wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym,
- wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą,
- wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.
Wzór wniosku można pobrać poniżej: