Skip to main content
search
Articles

Informacja o Urzędzie Gminy Zielonki w tekście łatwym do czytania i zrozumienia

By 10 czerwca 202215 czerwca, 2022No Comments
Print Friendly, PDF & Email

Ostatnia aktualizacja 15 czerwca 2022 przez MK

Informacja o Urzędzie Gminy Zielonki w tekście łatwym do czytania i zrozumienia – ETR (Easy To Read)

Logo tekstu łatwego do czytania i rozumienia

Urząd Gminy Zielonki to kilka budynków.

Budynki są w Zielonkach przy ulicy Krakowskie Przedmieście.

Budynek i otoczenie budynku Urzędu Gminy Zielonki

Tutaj jest główny budynek urzędu, w którym pracują wójt i urzędnicy.

Główne wejście do budynku Urzędu Gminy Zielonki

Budynek ma dwa wejścia. Główne wejście od strony ulicy Krakowskie Przedmieście.

oraz wejście boczne od strony parkingu.

Wejście boczne do Urzędu od strony parkingu

Kierownikiem urzędu jest Wójt. Wójtem Gminy Zielonki jest Bogusław Król.

Bogusław Król Wójt Gminy Zielonki

Wójtowi w pracy pomagają: Zastępca Wójta, Sekretarz Gminy, Skarbnik Gminy oraz pozostali pracownicy.

Urząd podzielony jest na części. Te części to referaty. Każdy z referatów zajmuje się innymi sprawami.


W Urzędzie Gminy Zielonki możesz na przykład:

  • złożyć wniosek o wydanie dowodu osobistego,

  • zgłosić, gdy urodzi się dziecko,

  • zameldować się,

  • wpisać się na listę w przypadku wyborów,

  • sporządzić akt zgonu,

  • wziąć ślub cywilny,

  • zgłosić prowadzenie własnej firmy,

  • uzyskać zezwolenie na sprzedaż alkoholu,

  • otrzymać wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego,

  • złożyć deklarację o wysokości opłaty za odbiór śmieci.

Strona www Urzędu Gminy Zielonki zakładka Jak załatwić sprawę

Listę spraw jakie możesz załatwić w urzędzie znajdziesz na stronie internetowej. Kliknij w odnośnik do strony: https://zielonki.pl/category/jak-zalatwic-sprawe/

Żeby załatwić sprawy w urzędzie możesz:

  • napisać pismo i wysłać je na adres:

Urząd Gminy Zielonki

ulica Krakowskie Przedmieście 116

32-087 Zielonki

  • wrzucić pismo do skrzynki na dokumenty. Skrzynka umieszczona jest obok wejścia do Urzędu od strony parkingu.

Skrzynka na dokumentu przy bocznym wejściu do budynku Urzędu

ePUAP to skrót od nazwy: Elektroniczna Platforma Usług Administracji Publicznej. Aby skorzystać z tej usługu będziesz potrzebować dostępu do komputera i internetu.

Logo Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej

  • Możesz napisać wiadomość elektroniczną i wysłać ją na adres e-mail: ug@zielonki.pl Do tego potrzebować będziesz dostępu do komputera i internetu.
  • Zadzwonić pod numer telefonu 12 28 50 850.

  • możesz przynieść pismo na Dziennik Podawczy.

Dziennik Podawczy to biuro, w którym można zostawić pisma, podania i dokumenty. Tu powiesz jaką sprawę chcesz załatwić. Dowiesz się, co masz dalej robić.

Wejście na Dziennik Podawczy jest od strony ulicy Krakowskie Przedmieście.

Wejście do pomieszczenia “Dziennik Podawczy”

Gdy wejdziesz do środka budynku zobaczysz:

Pomieszczenie biurowe Dziennik Podawczy Urzędu Gminy Zielonki

Osoby głuche i słabosłyszące mogą skorzystać z pętli indukcyjnej. Jeśli korzystasz z aparatu słuchowego lub implantu musisz przełączyć je w tryb cewki indukcyjnej.

Przenośna pętla indukcyjna w Urzędzie Gminy Zielonki

 Z usług tłumacza języka migowego można skorzystać po wcześniejszym umówieniu się.

Prosimy skontaktuj się z nami trzy dni przed planowaną wizytą. Usługa tłumacza jest bezpłatna.

Symbol języka migowego

Możesz przyjść do Urzędu i skontaktować się z pracownikiem w godzinach pracy Urzędu.

Urząd czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach:

  • poniedziałki od 9:30 do 16:30;

  • wtorki, środy, piątki od 8:00 do 15:00;

  • w czwartki czynny jest tylko Dziennik Podawczy Urzędu

Jeśli jesteś osobą niewidomą lub mającą duże problemy z widzeniem także możesz załatwić wszystkie swoje sprawy. Poinformuj nas o Twoich problemach ze wzrokiem i powiedz jak można Ci pomóc. Pracownicy Urzędu pomogą załatwić Twoją sprawę.

Jeśli przy poruszaniu się pomaga Ci pies przewodnik, możesz z nim przyjść do Urzędu.

Do urzędu możesz przyjechać samochodem. Za budynkiem jest parking z wyznaczonymi dwoma miejscami postojowymi dla osób z niepełnosprawnościami. Miejsce to jest oznaczone niebieską kopertą. 

Miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnością

Do urzędu możesz przyjechać komunikacją autobusową. Przystanek gdzie trzeba wysiąść jest na ulicy Krakowskie Przedmieście. Przystanek nazywa się Zielonki Urząd Gminy. Z tego przystanku jest 200 metrów do Urzędu. Do Urzędu możesz dojechać autobusami numer 207, 227, 267, 297 oraz 337.

Zapraszamy! Jesteśmy do Twojej dyspozycji!

Informacja o Urzędzie Gminy Zielonki w ETR – DO POBRANIA

Informacja o Urzędzie Gminy Zielonki w ETR (tekst odczytywany maszynowo) – DO POBRANIA

Informacja o Urzędzie Gminy Zielonki w ETR nagranie dźwiękowe (audio) w formacie mp3 – DO POBRANIA

Close Menu
 
6 lipca 2022
Skip to content