Skip to main content
search
Aktualności

Od 11 kwietnia zmiana organizacji ruchu w Zielonkach na ul. Krakowskie Przedmieście w rejonie budowanego ronda z drogami serwisowymi POK

By 8 kwietnia 2024No Comments

Ostatnia aktualizacja 9 kwietnia 2024 przez TN

Budowa Północnej Obwodnicy Krakowa determinuje na wykonawcy konieczność przebudowy nawierzchni drogi wojewódzkiej w obrębie budowanego ronda na skrzyżowaniu DW 794 z drogami serwisowymi. W związku z tym konieczne są zawężenia połówkowe jezdni (zamknięcia pasów ruchu) na okres ok 2 tygodni w każdej lokalizacji.

W etapie 1 przewidziano zamknięcie prawego (zachodniego) pasa ruchu na długości ok 30 m na północ od ronda. Ruch będzie odbywał się wahadłowo i będzie kierowany sygnalizacją świetlną lub przez osoby uprawnione do kierowania ruchem w przypadku powstawania utrudnień w ruchu. Ruch pieszych będzie odbywał się po istniejącym chodniku i utwardzonym ciągu dla pieszych.

W etapie 2 przewidziano zamknięcie lewego (wschodniego) pasa ruchu na długości ok 30 m na północ od ronda. Ruch będzie odbywał się wahadłowo i będzie kierowany sygnalizacją świetlną lub przez osoby uprawnione do kierowania ruchem w przypadku powstawania utrudnień w ruchu. Ruch pieszych będzie odbywał się po istniejącym chodniku i utwardzonym ciągu dla pieszych.

W etapie 3 przewidziano zamknięcie prawego (zachodniego) pasa ruchu na długości ok. 90 m od ronda w kierunku południowym wraz z południowo-zachodnią ćwiartką ronda. Ruch będzie odbywał się wahadłowo na odcinku przez rondo łącznie na długości ok 190m i będzie kierowany sygnalizacją świetlną lub przez osoby uprawnione do kierowania ruchem w przypadku powstawania utrudnień w ruchu. Ruch pieszych będzie odbywał się po istniejącym chodniku i utwardzonym ciągu dla pieszych.

W etapie 4 przewidziano zamknięcie lewego (wschodniego) pasa ruchu na długości ok. 90 m od ronda w kierunku południowym wraz z południowo-wschodnią ćwiartką ronda. Ruch będzie odbywał się wahadłowo na odcinku przez rondo łącznie na długości ok 190m i będzie kierowany sygnalizacją świetlną lub przez osoby uprawnione do kierowania ruchem w przypadku powstawania utrudnień w ruchu. Ruch pieszych będzie odbywał się po istniejącym chodniku i utwardzonym ciągu dla pieszych.

W etapie 5 przejazd na ruchu ogólnego na wprost przez rondo wzdłuż drogi wojewódzkiej. Boczne wloty ronda będą używane jako wyjazdy z budowy dla pojazdów budowy. Ciąg pieszy zlokalizowany po wschodniej stronie ronda w nawiązaniu do istniejących chodników w ciągu DW794. Ruch na wyjazdach z budowy kierowany przez 2 osoby uprawnione do kierowania ruchem.

Close Menu
 
1 maja 2024
Skip to content