Skip to main content
search
Aktualności

Od 11 kwietnia zmiana organizacji ruchu w Zielonkach na ul. Krakowskie Przedmieście w rejonie budowanego ronda z drogami serwisowymi POK

By 8 kwietnia 202427 maja, 2024No Comments

Ostatnia aktualizacja 27 maja 2024 przez Marek Skiba

Budowa Północnej Obwodnicy Krakowa determinuje na wykonawcy konieczność przebudowy nawierzchni drogi wojewódzkiej w obrębie budowanego ronda na skrzyżowaniu DW 794 z drogami serwisowymi. W związku z tym konieczne są zawężenia połówkowe jezdni (zamknięcia pasów ruchu) na okres ok 2 tygodni w każdej lokalizacji.

W etapie 1 przewidziano zamknięcie prawego (zachodniego) pasa ruchu na długości ok 30 m na północ od ronda. Ruch będzie odbywał się wahadłowo i będzie kierowany sygnalizacją świetlną lub przez osoby uprawnione do kierowania ruchem w przypadku powstawania utrudnień w ruchu. Ruch pieszych będzie odbywał się po istniejącym chodniku i utwardzonym ciągu dla pieszych.

W etapie 2 przewidziano zamknięcie lewego (wschodniego) pasa ruchu na długości ok 30 m na północ od ronda. Ruch będzie odbywał się wahadłowo i będzie kierowany sygnalizacją świetlną lub przez osoby uprawnione do kierowania ruchem w przypadku powstawania utrudnień w ruchu. Ruch pieszych będzie odbywał się po istniejącym chodniku i utwardzonym ciągu dla pieszych.

W etapie 3 przewidziano zamknięcie prawego (zachodniego) pasa ruchu na długości ok. 90 m od ronda w kierunku południowym wraz z południowo-zachodnią ćwiartką ronda. Ruch będzie odbywał się wahadłowo na odcinku przez rondo łącznie na długości ok 190m i będzie kierowany sygnalizacją świetlną lub przez osoby uprawnione do kierowania ruchem w przypadku powstawania utrudnień w ruchu. Ruch pieszych będzie odbywał się po istniejącym chodniku i utwardzonym ciągu dla pieszych.

W etapie 4 przewidziano zamknięcie lewego (wschodniego) pasa ruchu na długości ok. 90 m od ronda w kierunku południowym wraz z południowo-wschodnią ćwiartką ronda. Ruch będzie odbywał się wahadłowo na odcinku przez rondo łącznie na długości ok 190m i będzie kierowany sygnalizacją świetlną lub przez osoby uprawnione do kierowania ruchem w przypadku powstawania utrudnień w ruchu. Ruch pieszych będzie odbywał się po istniejącym chodniku i utwardzonym ciągu dla pieszych.

W etapie 5 przejazd na ruchu ogólnego na wprost przez rondo wzdłuż drogi wojewódzkiej. Boczne wloty ronda będą używane jako wyjazdy z budowy dla pojazdów budowy. Ciąg pieszy zlokalizowany po wschodniej stronie ronda w nawiązaniu do istniejących chodników w ciągu DW794. Ruch na wyjazdach z budowy kierowany przez 2 osoby uprawnione do kierowania ruchem.

Close Menu
 
23 stycznia 2025
The owner of this website has made a commitment to accessibility and inclusion, please report any problems that you encounter using the contact form on this website. This site uses the WP ADA Compliance Check plugin to enhance accessibility.
Skip to content